تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اکتبر 2023 - 9:30
کد خبر : 521

پامپ قیمت فلوکی در آستانه یک اطلاعیه مهم! چه اتفاقاتی در راه است؟

پامپ قیمت فلوکی در آستانه یک اطلاعیه مهم! چه اتفاقاتی در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه تیم توسعه‌دهنده میم کوین محبوب فلوکی (FLOKI) در تاریخ ۲۱ اکتبر، در صفحه رسمی X (توییتر) خود فاش کرد که این پروژه در حال آماده شدن برای انتشار یک اطلاعیه مهم است. بر اساس این توییت، این اطلاعیه در تاریخ ۲۷ اکتبر منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد که جامعه ارزهای

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده میم کوین محبوب فلوکی (FLOKI) در تاریخ ۲۱ اکتبر، در صفحه رسمی X (توییتر) خود فاش کرد که این پروژه در حال آماده شدن برای انتشار یک اطلاعیه مهم است. بر اساس این توییت، این اطلاعیه در تاریخ ۲۷ اکتبر منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد که جامعه ارزهای دیجیتال مشتاقانه منتظر این اطلاعیه است؛ زیرا قیمت FLOKI در ۲۴ ساعت گذشته به شدت افزایش یافته است.

بر اساس داده‌های بازار، فلوکی در حال حاضر با قیمت ۰٫۰۰۰۰۲۶ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۷ درصد رشد داشته است. رشد قیمت این میم کوین در بازه زمانی هفتگی نیز، به بیش از ۴۰ درصد می‌رسد.
علاوه بر قیمت فلوکی، حجم معاملات ۲۴ ساعته این میم کوین نیز بیش از ۲۶۰ درصد افزایش یافته است. به این ترتیب، عملکرد فلوکی حتی از دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)، دو میم کوین برتر بازار هم بهتر بوده است.

پامپ قیمت فلوکی در آستانه یک اطلاعیه مهم! چه اتفاقاتی در راه است؟همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، توسعه‌دهندگان میم کوین فلوکی به تازگی اعلام کردند که قصد دارند ویژگی استیکینگ و پاداش‌دهی با یک توکن جدید را به شبکه خود اضافه کنند. انتظار می‌رود که این کار باعث افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به اکوسیستم فلوکی شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پامپ قیمت فلوکی در آستانه یک اطلاعیه مهم! چه اتفاقاتی در راه است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.