تاریخ انتشار : شنبه 9 سپتامبر 2023 - 8:38
کد خبر : 30

از عرش به فرش، آیا احتمال صفر شدن این ارز وجود دارد؟

از عرش به فرش، آیا احتمال صفر شدن این ارز وجود دارد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه رمزارز اکسی اینفینیتی (AXS) که زمانی یکی از پروژه‌های متاورسی برتر بود، کاهش چشمگیری در قیمت خود داشته است و در حال حاضر زیر 5 دلار معامله می‌شود. این امر نشان‌دهنده کاهش خیره‌کننده 97 درصدی از اوج 166 دلاری است که از رشد ناشی از هیجانات پیرامون متاورس در سال 2021

زمان مطالعه: 3 دقیقه

رمزارز اکسی اینفینیتی (AXS) که زمانی یکی از پروژه‌های متاورسی برتر بود، کاهش چشمگیری در قیمت خود داشته است و در حال حاضر زیر 5 دلار معامله می‌شود. این امر نشان‌دهنده کاهش خیره‌کننده 97 درصدی از اوج 166 دلاری است که از رشد ناشی از هیجانات پیرامون متاورس در سال 2021 به دست آمد.

این ارز دیجیتال از رنک 50 رمزارز برتر بازار خارج شده است و ارزش بازار آن از 9.6 میلیارد دلار در سال 2021 به 630 میلیون دلار تا 8 سپتامبر 2023 کاهش یافته است.

علی‌رغم کاهش قیمت اکسی اینفینیتی به کمتر از 4.95 دلار در اواخر ماه اوت، داده‌های درون زنجیره‌ای نشان‌دهنده پاسخ مثبت جامعه به این ارز دیجیتال است. آدرس‌های فعال روزانه برای اکسی اینفینیتی از 21 اوت به‌ طور پیوسته افزایش یافته است.

تعداد آدرس‌های کیف پول منحصربه‌فرد که تراکنش‌های روزانه را انجام می‌دهند، به طور مداوم در طول سه هفته گذشته افزایش یافته که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران خرد برای جلوگیری از ضرر بیشتر وارد عمل شده‌اند. این افزایش فعالیت شبکه به اکسی اینفینیتی کمک کرد تا از سطح حمایتی 4.50 دلاری دفاع کند و از سقوط بیشتر قیمت جلوگیری کند.axie-infinity-price-going-to-zero-فهرست سفارشات (Order Books) صرافی‌ها نشان می‌دهد که معامله‌گران برای مقابله با ریسک بی‌ارزش شدن اکسی اینفینیتی، سفارش‌های خرید قابل توجهی ثبت کرده‌اند. سفارشات فعالی برای خرید 1.25 میلیون اکسی اینفینیتی با قیمت‌های فعلی وجود دارد، در حالی که معامله‌گران نزولی تنها 1.14 میلیون اکسی اینفینیتی را برای فروش در بازار قرار داده‌اند.axie-infinity-price-going-to-zero-داده‌‌های بازار نشان می‌دهد که علی‌رغم احساسات نزولی، هنوز تقاضا برای اکسی اینفینیتی بیشتر از عرضه است. این امر نشان می‌دهد که اکسی اینفینیتی ممکن است تقاضای کافی برای جذب فشار فروش بالقوه و اجتناب از رسیدن به نقطه صفر قیمتی را داشته باشد.

راه بازیابی قیمتی برای اکسی اینفینیتی، به خصوص در بازپس‌گیری قلمرو 5 دلاری، آسان نخواهد بود. داده‌های توزیع قیمت خرید دارندگان فعلی اکسی اینفینیتی نشان می‌دهد که 279 سرمایه‌گذار 1.05 میلیون از این توکن را با حداکثر قیمت 4.70 دلار خریداری کرده‌اند. بدون تغییر قابل توجهی در احساسات بازار، آن‌ها می‌توانند تصمیم به فروش بگیرند که به طور بالقوه باعث کاهش بیشتر قیمت می‌شود.axie-infinity-price-going-to-zero-با این حال، اگر گاوهای بازار بتوانند از این سطح مقاومتی عبور کنند، اکسی اینفینیتی می‌تواند به جای نزدیک شدن به صفر، در حدود 5 دلار تثبیت شود. از سوی دیگر، اگر احساسات منفی در اطراف حوزه متاورس تشدید شود، خرس‌های بازار ممکن است باعث رکود قابل توجهی در این دسته از ارزهای دیجیتال شوند.

با این وجود، 283 آدرس، 343580 اکسی اینفینیتی را با حداقل قیمت 4.37 دلار خریداری کرده‌اند و اگر در موقعیت‌های خود باقی بمانند، می‌تواند منجر به بازگشت احتمالی AXS شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته از عرش به فرش، آیا احتمال صفر شدن این ارز وجود دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.