تاریخ انتشار : یکشنبه 17 سپتامبر 2023 - 12:30
کد خبر : 257

بزرگ‌ترین شبکه آزمایشی اتریوم نیامده متوقف شد! مشکل چه بود؟

بزرگ‌ترین شبکه آزمایشی اتریوم نیامده متوقف شد! مشکل چه بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه شبکه آزمایشی هولسکی (Holesky) اتریوم به دلیل عدم تطابق پارامترها، طبق برنامه‌های از پیش تعیین‌شده راه‌اندازی نمی‌شود، اما همچنان قرار است به بزرگترین شبکه آزمایشی در شبکه بلاکچین تبدیل شود. پروتولامبدا، محقق اتریوم، گنجاندن داده‌های اضافی در یک فایل نادرست را به‌عنوان علت پیکربندی اشتباه عنوان کرد. علاوه بر این، ناهماهنگی‌هایی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه آزمایشی هولسکی (Holesky) اتریوم به دلیل عدم تطابق پارامترها، طبق برنامه‌های از پیش تعیین‌شده راه‌اندازی نمی‌شود، اما همچنان قرار است به بزرگترین شبکه آزمایشی در شبکه بلاکچین تبدیل شود.

پروتولامبدا، محقق اتریوم، گنجاندن داده‌های اضافی در یک فایل نادرست را به‌عنوان علت پیکربندی اشتباه عنوان کرد. علاوه بر این، ناهماهنگی‌هایی در برخی پارامترهای فورک گزارش شده که منجر به خرابی شبکه شده است.

راه‌اندازی شبکه آزمایشی هولسکی پس از توافق بین توسعه‌دهندگان و کلاینت‌های بنیاد اتریوم به هفته آینده موکول شد. نکته مهم این است که این تاخیر به نگرانی در مورد اندازه شبکه ارتباطی ندارد. شبکه آزمایشی همان‌طور که در ابتدا در نظر گرفته شده بود، ادامه خواهد یافت.

هولسکی که قصد دارد گسترده‌ترین شبکه آزمایشی اتریوم باشد، قابلیت‌های تست قرارداد هوشمند را افزایش می‌دهد و دارای 1.46 میلیون نود اعتبارسنجی است که دو برابر ظرفیت شبکه اصلی یعنی تقریباً 700000 نود است.

اهمیت هولسکی در ارائه یک پلتفرم قوی به توسعه‌دهندگان برای آزمایش برنامه‌های غیرمتمرکز است که مکمل گزینه‌های موجود مانند Sepolia و Goerli است که مجموعه‌های اعتبارسنجی کوچک‌تری دارند.

مقیاس بزرگتر هولسکی به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که زیرساخت‌ها و ارتقاهای خود را در محیطی مشابه شبکه اصلی اتریوم به طور کامل آزمایش کنند. هدف این رویکرد، شناسایی و حل مشکلات مقیاس‌پذیری در شبکه آزمایشی قبل از تأثیرگذاری بر بلاک‌چین اتریوم است و به یک اکوسیستم غیرمتمرکز قوی‌تر کمک می‌کند.

با وجود تاخیر در راه‌اندازی هولسکی، قیمت اتریوم تحت تاثیر این ماجرا قرار نگرفت. در روز گذشته اتریوم شاهد رشد 0.84 درصدی بود اما در ماه گذشته بیش از 8 درصد کاهش داشت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بزرگ‌ترین شبکه آزمایشی اتریوم نیامده متوقف شد! مشکل چه بود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.