تاریخ انتشار : شنبه 24 فوریه 2024 - 9:34
کد خبر : 639

فریب هایی که وکلا نمیخواهند هیچگاه متوجه آن شوید

فریب هایی که وکلا نمیخواهند هیچگاه متوجه آن شوید

فریب هایی که وکلا نمیخواهند هیچگاه متوجه آن شوید وکالت جایگاهی شریف و محترم است و عموم وکلا انسان هایی اخلاق مدار و صداقتمند هستند لکن در این بین افرادی سودجو وجود دارند که به اسم شریف وکیل خیانت کرده و برای چند ریال بیشتر در پی فریب افراد هستند . یکی از آن موارد

فریب هایی که وکلا نمیخواهند هیچگاه متوجه آن شوید

وکالت جایگاهی شریف و محترم است و عموم وکلا انسان هایی اخلاق مدار و صداقتمند هستند لکن در این بین افرادی سودجو وجود دارند که به اسم شریف وکیل خیانت کرده و برای چند ریال بیشتر در پی فریب افراد هستند . یکی از آن موارد مهمی که فریب بسیار در آن راه دارد مشاوره حقوقی و قیمت مشاوره حقوقی است . عوامل مختلفی بر قیمت مشاوره حقوقی تاثیرگذار است که این عوامل علاوه بر تعیین قیمت مشاوره حقوقی ، بیانگر کیفیت این خدمت نیز خواهند بود . به طور کلی مشاوره حقوقی یک خدمت تخصصی است که همین تخصصی بودن برخی مولفه ها را در آن پررنگ کرده و مهم و اثرگذار میکند در این نوشتار سعی داریم به برخی از عوامل موثر بر قیمت مشاوره حقوقی بپردازیم و شما را با کذب بودن ادعای برخی بر مشاوره حقوقی رایگان آشنا کنیم :

 

فرد مشاوره دهنده ( مشاور حقوقی ) :

گفته شد که مشاوره حقوقی یک امر تخصصی است و بسیار طبیعی است که میزان تخصص مشاور حقوقی بر نرخ مشاوره حقوقی و قیمت آن تاثیر مستقیم دارد . هر فردی که دانش آموخته کارشناسی حقوق باشد ، اولیاتی از این دانش را آموخته و میتواند به مشاوره حقوقی بپردازد . توجه داشته باشید قیمت مشاوره حقوقی در برخی موسسات به این دلیل پایین است که مشاوره حقوقی در آنها توسط دانش آموختگان کارشناسی حقوق صورت میگیرد نه وکلای پایه یک دادگستری . وکیل پایه یک دادگستری علاوه بر حداقل دارا بودن مدرک کارشناسی حقوق باید آزمون وکالت را قبول شده باشد و مدتی به عنوان وکیل کارآموز فعالیت داشته باشد تا عنوان وکیل بر وی صدق کند . مسلم است مشاوره حقوقی توسط چنین شخصی بسیار موثر تر و کارآمد تر است . در این حالت هزینه مشاوره حقوقی اگر هم بالاتر از قیمت مشاوره حقوقی کارشناس حقوق باشد باز هم به صرفه تر است .

 

مدت زمان مشاوره حقوقی :

مشاوره حقوقی امری است که باید با صبر و حوصله برگزار شود و مشاور حقوقی یا وکیل دادگستری با آرامش و طمانینه شرح دقیق و کامل موضوع را از سوی شخص مشاوره گیرنده بشنود و با پرسیدن سوالات دقیق از کم و کیف موضوع به نحو تفصیلی مطلع شود و بهترین راهکار را برای موضوع و مشکل پیش آمده ارائه کند در برخی موسسات مشاوره حقوقی در مدت زمانی محدود ، مثلا 10 یا 20 دقیقه ارائه میشود که مسلما این زمان در برخی موضوعات حتی برای شرح موضوع از سوی مشاوره گیرنده نیز کافی نیست چه برسد به آنکه مشاور حقوقی موضوع را کامل تحلیل کند ، سوالاتش را بپرسد و راهکار ارائه نماید . پیشنهاد ما این است که مشاوره حقوقی ای را انتخاب کنید که محدودیت زمانی نداشته باشد و با آرامش بتوانید موضوع خود را مطرح کنید . هرچند در حال حاضر چنین خدمتی کمتر از پیدا میشود ولی اگر مشاوره حقوقی بدون محدودیت زمانی پیدا کردید تفاوت اندک قیمت مشاوره حقوقی را در نظر نگیرید .

 

مشاوره حقوقی حضوری یا مشاوره حقوقی انلاین :

مشاوره حقوقی حضوری برتری های مهمی نسبت به مشاوره حقوقی انلاین دارد . اولین برتری آن است که مواجهه چهره به چهره وکیل با مراجعه کننده باعث تفاهم بهتری میشود و چون هر سخنی لحنی دارد و حالت چهره شخص گوینده گاه برداشت ما از کلام او را به طور کامل تغییر میدهد حضور مشاور حقوقی و شخص مشاوره گیرنده در کنار یکدیگر بسیاری از سو تفاهم ها را از بین خواهد برد و وکیل بهتر و راحت تر میتواند راهکارهای مدنظر خود را به مراجعه کننده منتقل کند . موضوع دیگر بررسی اسناد و مدارک است . در مشاوره حقوقی حضوری شما به راحتی مدارک و مستندات خود را تحویل وکیل میدهید و او به طور دقیق و راحت میتواند به بررسی این اسناد و مدارک بپردازد . در حالی که در مشاوره حقوقی انلاین شما در بهترین حالت فایل اسکن شده این مدارک را برای وکیل یا مشاور حقوقی ارسال میکنید و چه بسا در اسناد مستهلک و قدیمی تر صرف وجود این فایل کفایت نکند . مشاوره حقوقی انلاین هرچند مزایای پیش گفته را ندارد ولی در مقابل محاسن خود را دارد که استفاده از آن را به صرفه و قابل قبول مینماید . اول اینکه قیمت مشاوره حقوقی انلاین به نسبت به مشاوره حقوقی حضوری بسیار مناسب تر است و بعضا تا دو سوم میتوان در قیمت مشاوره حقوقی صرفه جویی کرد . دوم اینکه برای دریافت مشاوره حقوقی حضوری نیاز است تا به دفتر وکیل یا مشاور حقوقی مراجعه کنید ، احتمالا مدتی در صف انتظار بمانید و با احتساب مسیر رفت و آمد و ترافیک ساعت ها از وقت شما صرف این موضوع خواهد بود . اما مشاوره حقوقی انلاین بسیار در دسترس و سریع است و چه بسا با مراجعه به برخی موسسات بتوانید مشاوره حقوقی انلاین 24 ساعته دریافت کنید . سوم اینکه خیلی از افراد برای بیان بعضی از مسائل ترجیح میدهند برای حفظ هرچه بیشتر حریم خصوصی اولا کسی آنها را در دفاتر وکالت نبیند ثانیا وکیل یا مشاور حقوقی از هویت ایشان مطلع نشود مشاوره حقوقی انلاین از حیث محرمانگی در سطح بالاتری از مشاوره حقوقی انلاین است لذا برای بیان مسائلی که دوست ندارید کسی در مورد شما بداند مشاوره حقوقی انلاین مناسب است

 

پشتیبانی مشاوره حقوقی :

بارها پیش آمده پس از خروج از دفتر وکالت یا مطب پزشک گفته اید کاش فلان چیز را هم میگفتم یا فلان سوال را هم میپرسیدم . اینجاست که بحث پشتیبانی مطرح میشود . مشاوره حقوقی ای که دارای پشتیبانی باشد قطعا نتیجه بهتری برای شما خواهد داشت و سوالات بعدی شما را هم پوشش خواهد داد . مشاوره حقوقی در صورتی که دارای پشتیبانی باشد قطعا بهتر است هر چند که قیمت مشاوره حقوقی در این حالت احتمالا قدری بیشتر باشد .

 

مشاوره حقوقی تخصصی :

علم حقوق دارای شاخه ها و رشته های مختلف و متنوعی است که تخصص در هر کدام سال ها به طول می انجامد . در خیلی از موسسات به فرض استفاده از وکیل به جای مشاور حقوقی ، وکلای تخصصی هر حوزه را نمیتوانید بیابید . چنانچه موسسه ای یافتید که در هر حوزه وکلای متخصصی داشته باشد که به مشاوره حقوقی و قبول پرونده بپردازند به نظر ، قیمت مشاوره حقوقی بالاتر معقول مینماید و در صورتی که میخواهید از هزینه مشاوره حقوقی خود جواب قابل قبولی بگیرید به این چنین موسسات مراجعه کنید .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.