تاریخ انتشار : شنبه 9 سپتامبر 2023 - 12:30
کد خبر : 14

هشدار تحلیل‌گر ارشد بلومبرگ: بیت کوین باید برخی از رشدهای قبلی خود را اصلاح کند!

هشدار تحلیل‌گر ارشد بلومبرگ: بیت کوین باید برخی از رشدهای قبلی خود را اصلاح کند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه مایک مک‌گلون، تحلیل‌گر ارشد بلومبرگ، هشداری به سرمایه‌گذاران درباره اصلاحات اخیر بیت‌ کوین داده است. مک‌گلون در پیامی به 60000 دنبال‌کننده خود در رسانه‌های اجتماعی تاکید کرد که رشد بازار ارزهای دیجیتال در دوره‌ای از سیاست‌های نرخ بهره صفر (ZIRP) رخ داده است که اکنون به سرعت در حال تغییر هستند.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مایک مک‌گلون، تحلیل‌گر ارشد بلومبرگ، هشداری به سرمایه‌گذاران درباره اصلاحات اخیر بیت‌ کوین داده است. مک‌گلون در پیامی به 60000 دنبال‌کننده خود در رسانه‌های اجتماعی تاکید کرد که رشد بازار ارزهای دیجیتال در دوره‌ای از سیاست‌های نرخ بهره صفر (ZIRP) رخ داده است که اکنون به سرعت در حال تغییر هستند. او معتقد است که این تغییر در سیاست‌های پولی می‌تواند چالش‌هایی را برای صنعت رمزارزها ایجاد کند.

کاهش قیمت بیت کوین، حتی با وجود تایید احتمالی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF)، مک‌گلون را به این نتیجه‌گیری سوق داده است که ممکن است یک بحران نقدینگی در راه باشد. عملکرد بیت کوین در سه‌ماهه سوم سال، جایی که تا 6 سپتامبر تقریباً 15 درصد کاهش یافت، نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است. علیرغم پیشرفت در تایید ETFهای اسپات بیت کوین در ایالات متحده، رفتار این ارز دیجیتال به عنوان یک شاخص بالقوه پیشرو برای بازنشانی اقتصادی قابل توجه در نظر گرفته می‌شود.

تحلیل مک‌گلون، سفر باورنکردنی بیت‌ کوین را از 1 دلار به بالاترین قیمت آن یعنی 69000 دلار، که در دوره‌ای با نرخ‌های بهره پایین رخ داد، در نظر می‌گیرد. او پیشنهاد می‌کند که معقول است که ارزهای دیجیتال برتر در زمان‌های افزایش نرخ بهره، بازگشت قیمت را تجربه کنند.

مک‌گلون می‌گوید که ممکن است منطقی باشد که یک دارایی انقلابی مانند بیت کوین، که در یک دوره بی‌سابقه‌ای از نرخ‌های بهره صفر و منفی به بلوغ رسیده است، زمانی که نرخ‌‌های بهره افزایش می‌یابد، برخی از رشدهای قبلی را اصلاح کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته هشدار تحلیل‌گر ارشد بلومبرگ: بیت کوین باید برخی از رشدهای قبلی خود را اصلاح کند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.