تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 ژانویه 2024 - 8:18
کد خبر : 596

راه رفتن ربات انسان نمای «اپتیموس» را تماشا کنید

راه رفتن ربات انسان نمای «اپتیموس» را تماشا کنید

ایلان ماسک منتشر کرد؛ راه رفتن ربات انسان نمای «اپتیموس» را تماشا کنید ایلان ماسک ویدئویی از ربات اپتیموس به نمایش گذاشته که ربات در آن مشغول راه رفتن است و تمام اجزای داخلی آن نیز مشخص است. دریافت 10 MB به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، ایلان ماسک ویدئوی جدیدی در

ایلان ماسک منتشر کرد؛

راه رفتن ربات انسان نمای «اپتیموس» را تماشا کنید

ایلان ماسک ویدئویی از ربات اپتیموس به نمایش گذاشته که ربات در آن مشغول راه رفتن است و تمام اجزای داخلی آن نیز مشخص است.

دریافت 10 MB

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، ایلان ماسک ویدئوی جدیدی در پلتفرم ایکس به اشتراک گذاشته که ربات اپتیموس Gen۲ را در وضعیتی نشان می‌دهد که قبلاً مشاهده نشده بوده است. این ربات در ویدئو در حال راه رفتن است.

اما برخلاف نمایش‌های قبلی از ربات که بسیار شسته و رفته بود، این بار اپتیموس با استخوان‌های عریان نمایان است و عملکرد داخلی ظریف آن مشخص است. محیط اطراف ربات شبیه یک واحد تسلا است که با پس زمینه‌های ویدئوهای قبلی متفاوت است.

از زمان اعلام پروژه در ۲۰۲۱ میلادی اپتیموس بات به میزان قابل توجهی پیشرفت کرده است و ماسک اخیراً نسخه ۲.۰ یا اپتیموس Gen۲ را رونمایی کرده که در این ویدئو دیده می‌شود. ربات مذکور برای مقاصد عمومی طراحی شده تا به انسان‌ها در حوزه‌های مختلف مانند تولید کارخانه‌ای، ساخت و ساز، خدمات درمانی و سرگرمی کمک کند.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.