تاریخ انتشار : جمعه 13 اکتبر 2023 - 9:19
کد خبر : 337

هوش مصنوعی مولد گوگل اکنون می‌تواند تصاویر را با یک پیام متنی تولید کند

هوش مصنوعی مولد گوگل اکنون می‌تواند تصاویر را با یک پیام متنی تولید کند

هوش مصنوعی مولد گوگل اکنون می‌تواند تصاویر را با یک پیام متنی تولید کند گوگل برای رقابت با مایکروسافت یک ابزار تولید تصویر از طریق پیام متنی ارائه کرده است. این ابزار SGE نام دارد و هم‌اکنون برای کاربران قابل دسترس است. این قابلیت دقیقا مثل چت‌بات بینگ عمل می‌کند و شما می توانید درخواست

هوش مصنوعی مولد گوگل اکنون می‌تواند تصاویر را با یک پیام متنی تولید کند

گوگل برای رقابت با مایکروسافت یک ابزار تولید تصویر از طریق پیام متنی ارائه کرده است. این ابزار SGE نام دارد و هم‌اکنون برای کاربران قابل دسترس است.

این قابلیت دقیقا مثل چت‌بات بینگ عمل می‌کند و شما می توانید درخواست خود را مستقیما در جستجوی گوگل وارد کرده و پس از چند ثانیه چهار تصویر برای شما تولید خواهد شد. شما می‌توانید یکی از این تصاویر را انتخاب کنید و با ویرایش توضیحات آن، جزئیات بیشتری به آن اضافه نمائید.

البته این ابزار محدودیت‌هایی نیز دارد. SGE محتواهایی را که سیایت‌های گوگل برای هوش مصنوعی مولد را نقض می‌کنند مسدود خواهد کرد. این محتواها شامل فعالیت‌های غیرقانونی، اطلاعات نادرست و کارهای غیراخلاقی می‌شوند. در ضمن، همه تصاویر تولید شده توسط آن دارای برچسب خاصی هستند که نشان می‌دهد این تصاویر توسط هوش مصنوعی تولید شده‌اند.

گوگل گفته است که این قابلیت فعلا فقط به زبان انگلیسی برای کاربران آمریکایی قابل دسترس است. کاربران همچنین برای استفاده از آن باید ۱۸ سال یا بیشتر داشته باشند.

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.