تاریخ انتشار : شنبه 21 اکتبر 2023 - 7:52
کد خبر : 367

گوگل مسیجز آیکون دوربین را برای اشتراک‌گذاری سریع عکس اضافه کرد

گوگل مسیجز آیکون دوربین را برای اشتراک‌گذاری سریع عکس اضافه کرد

گوگل مسیجز آیکون دوربین را برای اشتراک‌گذاری سریع عکس اضافه کرد گوگل همواره سعی کرده جدیدترین و پیشرفته‌ترین قابلیت‌هارا برای کاربران خود ارائه کند. این شرکت پس از حذف نوار جستجوی بالای اپلیکیشن مسیجز برای اندروید، حالا یک آیکون دوربین به نوار برنامه اضافه کرده است. این قابلیت فعلا برای تعداد کمی از کاربران قابل

گوگل مسیجز آیکون دوربین را برای اشتراک‌گذاری سریع عکس اضافه کرد

گوگل همواره سعی کرده جدیدترین و پیشرفته‌ترین قابلیت‌هارا برای کاربران خود ارائه کند. این شرکت پس از حذف نوار جستجوی بالای اپلیکیشن مسیجز برای اندروید، حالا یک آیکون دوربین به نوار برنامه اضافه کرده است. این قابلیت فعلا برای تعداد کمی از کاربران قابل دسترس است و ممکن است به زودی برای افراد بیشتری عرضه شود.

انتظار می‌رود گوگل در آینده قابلیت‌های بیشتری به قسمت نوار مسیجز اضافه کند. برای دسترسی به این قابلیت مطمئن شوید که اپلیکیشن Messages را در فروشگاه Play به‌روز کرده باشید. همچنین Play System را حتما به روزرسانی کنید.

گوگل به طور مداوم در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدید برای اپلیکیشن مسیجز است که از آن جمله می‌توان به یکپارچه‌سازی حساب گوگل برای وب، بازطراحی کامل صفحه هوم و پشتیبانی از ایموجی‌های انیمیشنی برای نسخه وب اشاره کرد.

گوگل اخیرا آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن مسیجز ارائه کرده است که عکس پروفایل را از اپلیکیشن Contacts به بالای صفحه رابط کاربری مسیجز اضافه می‌کند. شما با ضربه زدن روی عکس پروفایل شخصی که قصد ارسال پیام به او را دارید می‌توانید به کارت Contact او هدایت شوید. گوگل در این قسمت، گزینه سرچ را حذف کرده تا فضای کافی برای آواتار باز شود. برای استفاده از گزینه سرچ می‌توانید روی منوی سه‌نقطه ضربه بزنید تا آن را به عنوان یک گزینه پیدا کنید.

همانطور که می‌دانید اپلیکیشن گوگل مسیجز از پلتفرم RCS بهره می‌برد که این پلتفرم دقیقا مشابه پلتفرم آی‌مسیج اپل است و هر دوی آن‌ها از رمزنگاری سرتاسری، تصاویر باکیفیت و اندیکارتورهای تایپینگ پشتیبانی می‌کنند.

لازم به ذکر است که RCS فقط روی اپلیکیشن گوگل مسیجز قابل دسترس است و در سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان قابل دسترس نیست. برای مثال اگر شما از اپلیکیشن ورایزن مسیجز یا هر اپلیکیشن پیام‌رسان اندرویدی دیگری استفاده می‌کنید باید بدانید که از RCS پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین برای بهره‌مندی از این پلتفرم لازم است که همه اعضای گروه از اپلیکیشن گوگل مسیجز استفاده کنند. برای دانستن اینکه آیا دیگران از اپلیکیشن گوگل مسیجر استفاده می‌کنند می‌توانید از طریق رنگ بالون تکست متوجه آن شوید. اگر رنگ آن آبی تیره بود به معنای آن است که چت مذکور روی پلتفرم RCS انجام می‌شود.

گوگل همچنین در حال ارائه پشتیبانی از Wear OS در اپلیکیشن‌های بیشتری است. این شرکت اپلیکیشن‌های رسمی جیمیل و کلندر را برای ساعت‌های هوشمند Wear OS ارائه کرده است.

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.