تاریخ انتشار : جمعه 13 اکتبر 2023 - 8:39
کد خبر : 341

ابزار انتقال eSIM گوگل برای پیکسل ۸ عرضه شد

ابزار انتقال eSIM گوگل برای پیکسل ۸ عرضه شد

ابزار انتقال eSIM گوگل برای پیکسل ۸ عرضه شد ابزار انتقال eSIM گوگل عرضه شده است و کابران با استفاده از آن می‌توانند به راحتی کارت‌های eSIM خود را از گوشی‌های اندرویدی قدیمی خود به پیکسل ۸ منتقل کنند. این ابزار همچنین به شما اجازه می دهد تا سیم کارت‌های فیزیکی را به پروفایل‌های eSIM

ابزار انتقال eSIM گوگل برای پیکسل ۸ عرضه شد

ابزار انتقال eSIM گوگل عرضه شده است و کابران با استفاده از آن می‌توانند به راحتی کارت‌های eSIM خود را از گوشی‌های اندرویدی قدیمی خود به پیکسل ۸ منتقل کنند. این ابزار همچنین به شما اجازه می دهد تا سیم کارت‌های فیزیکی را به پروفایل‌های eSIM تبدیل کنید.

پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو اخیرا با ارتقاهای سخت افزاری و نرم افزاری جدید معرفی شدند و یکی از فابلیت‌های مهم آن‌ها پشتیبانی که ابزار انتقال eSIM گوگل است.

گوگل اوایل امسال اعلام کرد که روی یک قابلیت جدید برای حل مشکل انتقال eSIM از یک دستگاه به دستگاه دیگر کار می‌کند. حالا این شرکت ابزار مذکور را برای سری پیکسل ۸ ارائه کرده است. میشال رحمانتصویری در توییتر منتشر کرده که نشان می‌دهد eSIM از پیکسل ۷ پرو به پیکسل ۸ پرو منتقل شده است.

هرچند در سال‌های اخیر اکثر گوشی‌های رده‌بالا از eSIM پشتیبانی می‌کنند، اما پروسه انتقال آن بین دستگاه‌ها چندان راحت نبوده است. قبلا برای انتقال eSIM نیاز به لغو ثبت نام eSIM از گوشی قدیمی و فعال کردن مجدد آن در دستگاه جدید بود. همچنین برای این کار حتما لازم بود که با شرکت مخابراتی تماس گرفته شود.

حالا با ابزار جدید گوگل این پروسه آسان‌تر شده است و امیدواریم این اتفاق در کل پلتفرم اندروید نیز رخ بدهد. پیکسل ۸ پرو، بهترین گوشی‌ای که گوگل تا به حال معرفی کرده است و از یک سیستم دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی، طراحی شیشه‌ای با رنگ‌های جذاب و همچنین قابلیت‌های هوش مصنوعی بهره می برد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.