تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 سپتامبر 2023 - 9:22
کد خبر : 176

سامسونگ یک حافظه ۴ ترابایتی فوق سریع SSD معرفی کرد

سامسونگ یک حافظه ۴ ترابایتی فوق سریع SSD معرفی کرد

سامسونگ یک حافظه ۴ ترابایتی فوق سریع SSD معرفی کرد حافظه‌های NVMe SSD هرچند ممکن است به اندازه هارد دیسک‌های چرخان فضای ذخیره‌سازی زیادی نداشته باشند اما سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالایی دارند. حالا سامسونگ نسخه ۴ ترابایتی یکی از بهترین SSDهای خود را معرفی کرده است. سامسونگ امروز از نسخه ۴ ترابایتی حافظه

سامسونگ یک حافظه ۴ ترابایتی فوق سریع SSD معرفی کرد

حافظه‌های NVMe SSD هرچند ممکن است به اندازه هارد دیسک‌های چرخان فضای ذخیره‌سازی زیادی نداشته باشند اما سرعت خواندن و نوشتن بسیار بالایی دارند. حالا سامسونگ نسخه ۴ ترابایتی یکی از بهترین SSDهای خود را معرفی کرده است.

سامسونگ امروز از نسخه ۴ ترابایتی حافظه ۹۹۰ PRO رونمایی کرده است که یکی از سریع ترین درایوهای PCI Express نسل ۴.۰ در بازار است. سرعت خواندن و نوشتن متوالی این درایو می‌تواند به ترتیب تا ۷۴۵۰ مگابایت بر ثانیه و ۶۹۰۰ مگابایت بر ثانیه برسد. همچنین سرعت خواندن و نوشتن تصادفی آن تا ۱۶۰۰K و ۱۵۵۰K عملیات در ثانیه می‌رسد. این SSD سریع‌ترین عملکرد خواندن تصادفی را دارد و یک گزینه عالی برای گیمینگ است.

این حافظه همچنین برخلاف سایر SSDهای ۴ ترابایتی بازار که معمولا دو طرفه هستند، یک طرفه است. این به معنای آن است که از این کارت به‌راحتی می‌توان در دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ که فضا دخلی کمتری دارند استفاده کرد.

حافظه ۴ ترابایتی ۹۹۰ PRO دارای قیمت ۳۴۴.۹۹ دلار است و نسخه سینک حرارتی آن ۳۵۴.۹۹ دلار قیمت دارد. این محصول قرار است در ماه اکتبر از طریق وب سایت سامسونگ و سایر خرده‌فروشی‌ها عرضه شود.

منبع: howtogeek

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.