تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 سپتامبر 2023 - 14:38
کد خبر : 166

اپلیکیشن Movies & TV از اندروید تی وی حذف می شود

اپلیکیشن Movies & TV از اندروید تی وی حذف می شود

اپلیکیشن Movies & TV از اندروید تی وی حذف می شود گوگل به‌تازگی از طریق ایمیل به کاربران اندروید تی‌ وی (Android TV) اعلام کرده که از تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهرماه) سرویس Movies & TV را از این سیستم‌عامل حذف می‌کند. با این وجود، کاربران کماکان می‌توانند به صفحه‌ی فروشگاه اندروید تی وی دسترسی

اپلیکیشن Movies & TV از اندروید تی وی حذف می شود

گوگل به‌تازگی از طریق ایمیل به کاربران اندروید تی‌ وی (Android TV) اعلام کرده که از تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهرماه) سرویس Movies & TV را از این سیستم‌عامل حذف می‌کند. با این وجود، کاربران کماکان می‌توانند به صفحه‌ی فروشگاه اندروید تی وی دسترسی داشته و فیلم‌ها و سریال‌های مورد نظر خود را از سایر اپلیکیشن‌های گوگل خریداری کنند.

مطالب مرتبط:

  • گوگل به مناسبت ۱۵ سالگی کروم آن را با Material You بازطراحی کرد
  • گوگل تصاویر جدیدی از پیکسل ۸ پرو پیش از رونمایی فاش کرد

گوگل سرویس یادشده را در سال ۲۰۲۲ از سیستم‌عامل اندروید حذف و اپلیکیشن گوگل تی وی (Google TV) را جایگزین آن کرده بود. این سرویس همچنین در سال ۲۰۲۱ از بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند کنار گذاشته شده بود. با حذف این سرویس، حالا خرید فیلم و سریال از گوگل کمی آسان‌تر می‌شود اما گوگل کماکان سه اپلیکیشن خرید و تماشای فیلم و سریال دیگر (یوتیوب، اندروید تی وی و گوگل تی وی) را در دسترس کاربران قرار داده است.

اپلیکیشن‌های مذکور به شما اجازه می‌دهند تا به تمام محتوای خریداری‌شده‌ی خود دسترسی داشته باشید اما کاربران خارج از کشورهای آمریکا، بریتانیا و برخی کشورهای اروپایی احتمالاً برای استفاده از این اپلیکیشن‌ها با مشکل مواجه خواهند شد. سرویس Movies & TV گوگل در ۱۱۷ کشور قابل استفاده بود اما خدمات یوتیوب تنها در ۴۵ کشور ارائه شده و در حال حاضر مشخص نیست کاربران خارج از کشورهای تحت پوشش این پلتفرم چگونه باید به کتابخانه‌ی محتوای Movies & TV خود دسترسی داشته باشند.

گوگل قبلاً تنها یک فروشگاه (اندروید مارکت که بعداً به گوگل پلی تبدیل شد) برای فروش تمامی محتواهای خود داشت اما حالا همین محتواها در چند فروشگاه مختلف عرضه شده است. حالا گوگل سعی دارد تا سرویس‌های خود را یکپارچه کند و شانس ارائه‌ی آن‌ها در تلویزیون‌های هوشمند را نیز افزایش بدهد. با توجه به این موضوع، بعید نیست که در آینده شاهد حذف برخی دیگر از سرویس‌های این شرکت نیز باشیم.

منبع: TechRadar

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.