تاریخ انتشار : دوشنبه 12 فوریه 2024 - 15:54
کد خبر : 560

تبلت شیائومی پد ۶s پرو با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز در راه است

تبلت شیائومی پد ۶s پرو با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز در راه است

تبلت شیائومی پد ۶s پرو با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز در راه است شیائومی قرار است به‌زودی رویدادی در چین برگزار کند تا علاوه بر گوشی شیائومی ۱۴ اولترا از تبلت شیائومی پد ۶s پرو نیز رونمایی کند. تصویر منتشر شده از شیائومی پد ۶s پرو نشان می‌دهد که طراحی آن شبیه به مدل‌های قبلی

تبلت شیائومی پد ۶s پرو با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز در راه است

شیائومی قرار است به‌زودی رویدادی در چین برگزار کند تا علاوه بر گوشی شیائومی ۱۴ اولترا از تبلت شیائومی پد ۶s پرو نیز رونمایی کند.

تصویر منتشر شده از شیائومی پد ۶s پرو نشان می‌دهد که طراحی آن شبیه به مدل‌های قبلی پد ۶ خواهد بود. این سری دارای سه مدل پد ۶، پد ۶ پرو و پد ۶ مکس است. همچنین ادعا شده که این تبلت برای کار با خودروی برقی شیائومی یعنی SU7 طراحی شده است و با استفاده از سیستم‌عامل HyperOS اتصال یکپارچه با SU7 را ارائه خواهد کرد.

این تصویر همچنین تائید می‌کند که شیائومی پد ۶s پرو دارای صفحه‌نمایش ۱۲.۴ اینچی خواهد بود. ظاهرا این نمایشگر یک پنل LCD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز خواهد بود. این تبلت همچنین از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده خواهد کرد و دارای فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات خواهد بود.

شیائومی پد 6s پرو

از آنجائیکه پد ۶S جزو سری پد ۶ خواهد بود، احتمالا بسیاری از مشخصات پد ۶ پرو و پد ۶ مکس را خواهد داشت که می‌تواند شامل سیستم دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی در پشت، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و اسپیکر چهارگانه باشد.

درباره قیمت شیائومی پد ۶s پرو هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.