تاریخ انتشار : شنبه 9 سپتامبر 2023 - 15:30
کد خبر : 12

رشد شدید کارمزد در شبکه بیت کوین، خوشحالی ماینرها، ناراحتی کاربران!

رشد شدید کارمزد در شبکه بیت کوین، خوشحالی ماینرها، ناراحتی کاربران!

رشد شدید کارمزد در شبکه بیت کوین، خوشحالی ماینرها، ناراحتی کاربران! زمان مطالعه: 2 دقیقه در یک چرخش مثبت برای استخراج‌کنندگان بیت کوین (BTC)، بخشی از درآمد حاصل از کارمزد تراکنش‌ها به اوج ماهانه جدیدی رسیده است. در میان احساسات منفی حاکم در بازار ارزهای دیجیتال، این پیشرفت دلایلی برای خوشحالی استخراج‌کنندگان فراهم کرده است.

رشد شدید کارمزد در شبکه بیت کوین، خوشحالی ماینرها، ناراحتی کاربران! زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک چرخش مثبت برای استخراج‌کنندگان بیت کوین (BTC)، بخشی از درآمد حاصل از کارمزد تراکنش‌ها به اوج ماهانه جدیدی رسیده است. در میان احساسات منفی حاکم در بازار ارزهای دیجیتال، این پیشرفت دلایلی برای خوشحالی استخراج‌کنندگان فراهم کرده است.

افزایش کارمزد معاملات را می‌توان به عوامل مختلفی نسبت داد. اولاً، تعداد تراکنش‌های بیت کوین در هفته گذشته افزایش قابل توجهی را تجربه کرد که نشان‌دهنده سطح بالاتری از فعالیت شبکه است. در تاریخ 3 سپتامبر، تعداد تراکنش‌ها به 625009 رسید که بالاترین رقم در یک ماه گذشته است. این افزایش در حجم تراکنش‌ها به افزایش درآمد استخراج‌کنندگان کمک کرده است.یکی دیگر از عوامل مؤثر، پویایی پیرامون نرخ هش شبکه و فواصل بلاک است. نرخ هش، که نشان‌دهنده قدرت محاسباتی اختصاص‌داده‌شده به استخراج در شبکه بیت کوین است، در طول هفته کاهش یافت. نرخ هش کارایی استخراج‌کنندگان را در یافتن بلاک‌های جدید کاهش می‌دهد و در نتیجه فواصل بلاک طولانی‌تر می‌شود.

این تاخیر در استخراج بلاک‌ها منجر به تراکم شبکه شد و تعداد تراکنش‌های تایید‌نشده در صف، افزایش قابل توجهی داشت و به 560810 تراکنش رسید. کاربران برای تسریع در تراکنش‌های خود، مایل به پرداخت هزینه‌های بالاتر بودند و برخی تا 0.9 دلار برای انجام تراکنش در نظر گرفتند.

۱۰۰ هزار شیبا رایگان! ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر! شروع کن

برای استخراج‌کنندگان بیت کوین، کارمزدهای بالای تراکنش یک خبر خوشایند است؛ زیرا مستقیماً بر درآمد آنها تأثیر می‌گذارد. با ادامه گسترش بلاکچین بیت کوین، هجوم مستمر استخراج‌کنندگان برای حفظ امنیت و تمرکززدایی شبکه ضروری است.

شایان ذکر است که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین در طول بازار نزولی سال 2022 با چالش‌های قابل ‌توجهی مواجه شدند و آنها سخت تلاش کرده‌اند تا زیان‌های خود را در سال 2023 جبران کنند. در حالی که آنها در ماه می به اوج درآمد سالانه خود رسیدند، استخراج‌کنندگان ماه‌های بعدی شاهد کاهش قابل توجهی در درآمد کلی بودند. با این وجود، افزایش اخیر در کارمزدهای تراکنش، موجب افزایش درآمد آنها شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.منبع مقاله

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.