تاریخ انتشار : شنبه 9 سپتامبر 2023 - 15:01
کد خبر : 148

گلکسی S23 FE تائیدیه TENAA را دریافت کرد

گلکسی S23 FE تائیدیه TENAA را دریافت کرد

گلکسی S23 FE تائیدیه TENAA را دریافت کرد گلکسی S23 FE ظاهرا مدتی است در حال توسعه است و سامسونگ قصد دارد آن را در ماه سپتامبر معرفی کند. این گوشی حالا تائیدیه TENAA را دریافت کرده است. تائیدیه TENAA تصاویر زنده و مشخصات این گوشی را نشلن می‌دهد و به نظر می‌رسد این گوشی

گلکسی S23 FE تائیدیه TENAA را دریافت کرد

گلکسی S23 FE ظاهرا مدتی است در حال توسعه است و سامسونگ قصد دارد آن را در ماه سپتامبر معرفی کند. این گوشی حالا تائیدیه TENAA را دریافت کرده است.

تائیدیه TENAA تصاویر زنده و مشخصات این گوشی را نشلن می‌دهد و به نظر می‌رسد این گوشی شباهت زیادی به مدل های پرچمدار غیر FE خواهد داشت.

ابعاد این گوشی ۱۵۸.۰ x 76.5 x 8.2 میلی متر و وزن آن ۲۱۰ گرم است. این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ بهره خواهد برد. اسناد TENAA همچنین نشان می‌دهند که این صفحه نمایش از ۱۶ میلیون رنگ یا عمق رنگ ۸ بیت، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر پشتیبانی خواهد کرد.

گلکسی S23 FE

طبق شایعات، گلکسی S23 FE در بازارهای مختلف از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ یا اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده خواهد کرد. به نظر می رسد دستگاه ظاهرشده در TENAA دارای تراشه اسنپدراگون با هشت هسته و فرکانس حداکثر ۲.۹۹ گیگاهرتز است. در کنار این تراشه از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد شد.

دوربین‌های این گوشی شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابر و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین سلفی آن هم یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی و باتری آن دارای ظرفیت ۴۳۷۰ میلی‌آمپرساعتبا توان شارژ ۲۵ وات خواهد بود. در بخش نرم افزار هم شاهد اجرای اندروید ۱۳ با OneUI 5.1 خواهیم بود.

منبع: gizchina

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.