تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 سپتامبر 2023 - 10:20
کد خبر : 170

یوتیوب به بازار بازی‌های ویدئویی وارد می‌شود

یوتیوب به بازار بازی‌های ویدئویی وارد می‌شود

یوتیوب به بازار بازی‌های ویدئویی وارد می‌شود یوتیوب به دلیل ویدئو های مختلف و متنوعی که در سبک‌ها و موضوعات مختلف در بردارد پلتفرم بسیار شناخته شده‌ای است و اکنون قصد دارد کمی هم‌ بازی‌های ویدئویی را به این تنوع اضافه کند. در همین ابتدا باید گفت نباید هیچ انتظاری از یک اکوسیستم بازی ابری

یوتیوب به بازار بازی‌های ویدئویی وارد می‌شود

یوتیوب به دلیل ویدئو های مختلف و متنوعی که در سبک‌ها و موضوعات مختلف در بردارد پلتفرم بسیار شناخته شده‌ای است و اکنون قصد دارد کمی هم‌ بازی‌های ویدئویی را به این تنوع اضافه کند. در همین ابتدا باید گفت نباید هیچ انتظاری از یک اکوسیستم بازی ابری قوی را داشته باشیم این ویژگی فعلاً به‌صورت آزمایشی بیشتر شبیه یک باری آرکید در صفحه اصلی شما خواهد بود و Playables نام خواهد داشت. این مینی گیم‌های جدید فعلاً بر روی پلتفرم‌های کامپیوتر و تلفن همراه در دسترس خواهد بود.

  • گوگل بازی های آنلاین را به یوتیوب می آورد

Playables که برای چند تستر خوش‌شانس به‌صورت آزمایشی قابل‌دسترسی است در مراحل ابتدایی خود به سر می‌برد. این ویژگی جدید به‌صورت گزینه در کنار محتوی صفحه اصلی در هر دو پلتفرم کامپیوتر و تلفن همراه ظاهر می‌شود.

برای نمونه یک بازی به نام Stack Bounce وجود خواهد داشت که در آن توپ را از میان حلقه‌ها هدایت می‌کنید. اگر آشنا به نظر می‌رسد، به این دلیل است که گوگل قبلاً این بازی را در سرویس گیم اسنک که اکنون از بین رفته است، معرفی کرده بود. این حرکت این سؤال را ایجاد می‌کند: آیا ویژگی بازی YouTube فقط یک ایده تکراری است یا شروع یک چیز بزرگ‌تر؟

در زمانی که حتی نتفلیکس و تیک‌تاک بر روی بازی‌های ویدئویی سرمایه‌گذاری می‌کنند، یوتیوب ممکن است در این حوزه کمی دیر وارد عمل شده باشد. برخلاف سرویس جاه‌طلبانه اما در نهایت شکست‌خورده Stadia، به نظر می‌رسد یوتیوب بادقت به قدم می‌گذارد. این پلتفرم حتی یک تب “تاریخچه” را برای نشان‌دادن پیشرفت در هر بازی معرفی کرده است که به پتانسیل بازی‌های پیچیده‌تر در آینده اشاره می‌کند.

اگرچه ویژگی بازی یوتیوب ممکن است انقلابی نباشد، رویکرد محتاطانه آن می‌تواند نقطه قوت آن باشد. پایین ماندن و آزمایش آن با بازی‌های کوچک به YouTube امکان می‌دهد بدون ایجاد موج توقعات از اشتباهات و تجربه‌اش بیاموزد و به‌سوی بهترشدن حرکت کند، و این می‌تواند هوشمندانه‌ترین حرکت گوگل تا کنون باشد.

اما اینکه آیا «Playables» یک تغییر بزرگ در زمینه بازی خواهد بود یا فقط یک ویژگی دیگر از دست‌رفته در اقیانوس وسیع محتوای یوتیوب؟ فقط زمان می‌تواند بگوید. در حال حاضر، این یک زمین‌بازی با تنها یک سرسره است، اما نوید تبدیل‌شدن به یک پارک تمام‌عیار را می‌دهدگوگل بازی های آنلاین را به یوتیوب می آورد

.منبع: gizmochina

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.