تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اکتبر 2023 - 5:13
کد خبر : 457

استارلینک اینترنت ماهواره ای برای گوشی را سال آینده میلادی ارائه می کند

استارلینک اینترنت ماهواره ای برای گوشی را سال آینده میلادی ارائه می کند

استارلینک اینترنت ماهواره ای برای گوشی را سال آینده میلادی ارائه می کند یکی از سخنگویان اسپیس ایکس به Ars Technica گفته است: «ما در حال بررسی ارتباط مستقیم به گوشی از طریق استارلینک هستیم، و این یک قابلیت کلیدی است که سال آینده با آن ۱۴۴ پزرتاب ارائه خواهد شد.» اسپیس ایکسدر سال ۲۰۲۴

استارلینک اینترنت ماهواره ای برای گوشی را سال آینده میلادی ارائه می کند

یکی از سخنگویان اسپیس ایکس به Ars Technica گفته است: «ما در حال بررسی ارتباط مستقیم به گوشی از طریق استارلینک هستیم، و این یک قابلیت کلیدی است که سال آینده با آن ۱۴۴ پزرتاب ارائه خواهد شد.»

اسپیس ایکسدر سال ۲۰۲۴ فقط سرویس متنی مستقیم به گوشی را عرضه خواهد کرد. سپس نسخه پرسرعت سرویس LTE ماهواره‌ای با سرعت حداکثر ۲ مگابیت در ثانیه در سال ۲۰۲۵ ارائه خواهد شد. به گزارش Ars Technica، سرویس ارتباط ماهواره‌ای مستقیم به گوشی نیاز به ماهواره‌های بزرگ‌تری دارد که با استارشیپ پرتاب خواهند شد. اما تا آن موقع، اسپیس ایکس مجبور است ماهواره‌هایی با اندازه متوسط طراحی کند که البته بزرگتر از مدل‌های قدیمی هستند اما می‌توانند با راکت فالکون ۹ پرتاب شوند.

استارلینک

قرار است محبوب‌ترین طرح‌های T-Mobile با قابلیت دسترسی به اتصال مستقیم استارلینک و بدون هزینه اضافی ارائه شوند، اما مشتریان در طرح‌های ارزان‌تر خواهند توانست هزینه اضافی برای دسترسی به آن بپردازند. استارلبنک با چند اپراتور دیگر در سراسر جهان نیز مذاکراتی داشته است، از جمله Optus در استرالیا، Rogers در کانادا، KDDI در ژاپن، One NZ در نیوزیلند و Salt در سوئیس.

هدف استارلینک پوشش همه مناطق زمین، دریاچه‌ها و آب‌های ساحلی است، اما اگر بخواهید به اینترنت در وسط اقیانوس دسترسی داشته باشید باید درر سرویس دریایی استارلینک ثبت نام کنید.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.