تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اکتبر 2023 - 11:37
کد خبر : 449

تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک در بنچمارک انتوتو رکوردشکنی کرد

تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک در بنچمارک انتوتو رکوردشکنی کرد

تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک در بنچمارک انتوتو رکوردشکنی کرد مدیاتک قرار است تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ را به زودی معرفی کندو حالا نتایج بنچمارک آن منتشر شده است. این پردازنده توانسته به امتیاز بسیار بالای ۲ میلیون در انتوتو دست یابد و رکوردهای قبلی را بشکند. یکی از مهمترین مشخصه‌های دایمنسیتی ۹۳۰۰، پیکره‌بندی منحصر به فرد

تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک در بنچمارک انتوتو رکوردشکنی کرد

مدیاتک قرار است تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ را به زودی معرفی کندو حالا نتایج بنچمارک آن منتشر شده است. این پردازنده توانسته به امتیاز بسیار بالای ۲ میلیون در انتوتو دست یابد و رکوردهای قبلی را بشکند.

یکی از مهمترین مشخصه‌های دایمنسیتی ۹۳۰۰، پیکره‌بندی منحصر به فرد هشت هسته‌ای آن است. این تراشه دارای چهار هسته Cortex-X4 و چهار هسته Cortex-A720 است که در ترکیب خوشه‌ای ۱+۳+۴ قرار گرفته‌اند. این تراشه فاقد هسته‌های Cortex-A520 که در پردازنده‌های موبایلی رایج است می‌باشد.

دایمنسیتی

این تراشه روی یک دستگاه آزمایشی با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی تست شده است که سیستم عامل اندروید ۱۴ را اجرا می‌کند.

چیزی که دایمنسیتی ۹۳۰۰ را متمایز می‌کند عملکرد فوق العاده آن است. این اولین بار است که یک گوشی هوشمند در بنچمارک انتوتو از مرز ۲,۰۰۰,۰۰۰ رد می شود. این تراشه عملکرد بهتری نسبت به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام دارد و CPU آن بهبود ۶۵ درصدی و GPU آن بهبود ۵۵ درصدی را نشان می دهد.

هرچند این اعداد واقعا عالی هستند، اما باید توجه داشت که عملکرد آن در دنیای واقعی ممکن است تفاوت چشمگیری را نشان ندهد مگر اینکه در کنار آن از راهکارهای خنک کننده کارآمد استفاده شود. مدیاتک هنوز تاریخ عرضه رسمی دایمنسیتی ۹۳۰۰ را اعلام نکرده است و هنوز معلوم نیست که چه گوشی‌هایی برای اولین بار از آن استفاده خواهند کرد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.