تاریخ انتشار : جمعه 13 اکتبر 2023 - 8:22
کد خبر : 345

شایعه: آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس عمر باتری قابل توجهی خواهند داشت

شایعه: آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس عمر باتری قابل توجهی خواهند داشت

شایعه: آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس عمر باتری قابل توجهی خواهند داشت یک تحلیلگر مطرح با نام مینگ چی کو، اطلاعات تازه‌ای درباره آیفون ۱۷ که در سال ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد فاش کرده است. به گفته این افشاگر، اپل قرار است از بردهای اصلی مسی با پوشش رزین (RCC) در این آیفون‌ها

شایعه: آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس عمر باتری قابل توجهی خواهند داشت

یک تحلیلگر مطرح با نام مینگ چی کو، اطلاعات تازه‌ای درباره آیفون ۱۷ که در سال ۲۰۲۵ معرفی خواهد شد فاش کرده است.

به گفته این افشاگر، اپل قرار است از بردهای اصلی مسی با پوشش رزین (RCC) در این آیفون‌ها استفاده کند. RCC می‌تواند ضخامت برد اصلی را کاهش دهد و فضای داخلی بیشتری را برای باتری باز کند. البته این فناوری متاسفانه سال آینده به سری آیفون ۱۶ نخواهید رسید.

مینگ چی کو گفته است RCC بسیار شکننده است و فعلا در حال گذراندن تست‌های سقوط است. او گفته است که شرکت Ajinomoto بزرگترین تامین کننده RCC است و اگر این شرکت بتواند دوام RCC را قبل از سه ماهه سوم سال ۲۰۲۵ بهبود بخشد، اپل خواهد توانست از آن در بردهای اصلی آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس/اولترا استفاده کند.

برد اصلی گوشی، در واقع یک برد مدار چاپی (PCB) است که تمام قطعات مهم دستگاه مثل تراشه، حافظه، دوربین و غیره به آن لحیم شده‌اند. در هر حال، اپل قبل از آنکه بتواند از بردهای اصلی RCC استفاده کند، باید سعی کند که RCC در تست‌های سقوط دوام بیاورد.

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.