تاریخ انتشار : یکشنبه 17 سپتامبر 2023 - 7:59
کد خبر : 196

درگاه جدید USB-C آیفون ۱۵ از نمایشگرهای خارجی پشتیبانی می کند

درگاه جدید USB-C آیفون ۱۵ از نمایشگرهای خارجی پشتیبانی می کند

درگاه جدید USB-C آیفون ۱۵ از نمایشگرهای خارجی پشتیبانی می کند درگاه جدید USB-C آیفون ۱۵ قابلیت‌های جدیدی از جمله شارژ سایر لوازم جانبی مانند ایرپادز و اپل واچ را به ارمغان می‌آورد و در یک صفحه پشتیبانی جدید، اپل توضیح داده که این پورت به شما اجازه می‌دهد تا آیفون خود را به نمایشگرهای

درگاه جدید USB-C آیفون ۱۵ از نمایشگرهای خارجی پشتیبانی می کند

درگاه جدید USB-C آیفون ۱۵ قابلیت‌های جدیدی از جمله شارژ سایر لوازم جانبی مانند ایرپادز و اپل واچ را به ارمغان می‌آورد و در یک صفحه پشتیبانی جدید، اپل توضیح داده که این پورت به شما اجازه می‌دهد تا آیفون خود را به نمایشگرهای خارجی متصل کنید.

اپل یک صفحه پشتیبانی جدید درباره پورت USB-C آیفون ۱۵ منتشر کرده است که در آن توضیح داده شده است که چگونه آیفون ۱۵ می‌تواند به نمایشگرهای خارجی وصل شود. اپل توضیح داده: «شمامی‌توانید آیفون خود را از طریق درگاه USB-C به نمایشگرهای خارجی متصل کنید تا ویدیو، عکس‌ها و چیزهای دیگر را در صفحه نمایش بزرگ‌تر تماشا کنید».

درگاه USB-C در مدل‌های آیفون ۱۵ از پروتکل DisplayPort برای پشتیبانی از نمایشگرهای خارجی پشتیبانی می‌کند. برای متصل کردن آیفون ۱۵ به یک صفحه نمایش با وضوح بالا باید از کابل USB-C با قابلیت پشتیبانی از USB 3.1 یا بالاتر استفاده کنید. کابل موجود در جعبه مدل‌های آیفون ۱۵ فقط از USB 2 پشتیبانی می‌کند، و باید کابل USB 3.1 را جداگانه خریداری کنید.

با استفاده از این نوع کابل، مدل‌های آیفون ۱۵ از اتصال به نمایشگرهای با وضوح حداکثر ۴K و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. آیفون ۱۵ همچنین از نمایشگرهای HDR که از طریق USB-C متصل هستند پشتیبانی می کند. اپل توضیح داده:

«با رفتن به بخش Settings > Display & Brightness و انتخاب صفحه نمایش متصل خود، می‌توانید بین حالت‌های SDR و HDR سوئیچ کنید. با روشن کردن Allow Display Mode Changes، گوشی آیفون شما با نرخ فریم و رنج دینامیکی محتوای پخش‌شده مطابقت خواهد داشت.»

اپل همچنین گفته است که آیفون ۱۵ با آداپتور USB-C Digital AV Multiport سازگار است. با استفاده از این آداپتور، شما می‌توانید محتوای با وضوح حداکثر ۴K و فرکانس ۶۰ هرتز شامل محتوای HDR10 یا Dolby Vision در صورتی که نمایشگر یا تلویزیون شما از HDR پشتیبانی می‌کند تماشا کنید.

منبع:۹to5mac

منبع

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.