تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 سپتامبر 2023 - 8:18
کد خبر : 220

ردمی نوت ۱۳ ۵G، نوت ۱۳ پرو ۵G و نوت ۱۳ پرو پلاس ۵G روز ۳۰ شهریور معرفی می شوند

ردمی نوت ۱۳ ۵G، نوت ۱۳ پرو ۵G و نوت ۱۳ پرو پلاس ۵G روز ۳۰ شهریور معرفی می شوند

ردمی نوت ۱۳ ۵G، نوت ۱۳ پرو ۵G و نوت ۱۳ پرو پلاس ۵G روز ۳۰ شهریور معرفی می شوند ردمی، سری نوت ۱۲ را در اکتبر سال ۲۰۲۲ در چین معرفی کرد، با این‌حال، گزارش‌هایی ادعا کرده‌اند که سری نوت ۱۳ امسال در همان ماه معرفی نخواهد شد. با توجه به اینکه مدل‌های سری

ردمی نوت ۱۳ ۵G، نوت ۱۳ پرو ۵G و نوت ۱۳ پرو پلاس ۵G روز ۳۰ شهریور معرفی می شوند

ردمی، سری نوت ۱۲ را در اکتبر سال ۲۰۲۲ در چین معرفی کرد، با این‌حال، گزارش‌هایی ادعا کرده‌اند که سری نوت ۱۳ امسال در همان ماه معرفی نخواهد شد. با توجه به اینکه مدل‌های سری ردمی نوت ۱۳ به‌تازگی در TENAA رویت شدند، شایعاتی درباره احتمالا معرفی آن در ماه جاری در چین وجود داشت. چند روز پیش، ردمی تائید کرد که سری نوت ۱۳ در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد و حالا مشخص شده که این سری در ۳۰ شهریور (۲۱ سپتامبر) در چین رونمایی خواهد شد.

در پوستر منتشرشده می‌توان نگاهی به دو مدل ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ۵G در سمت چپ و ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G در سمت راست انداخت. مدل پرو پلاس دارای نمایشگری با لبه خمیده است اما مدل پرو دارای نمایشگر تخت است. ظاهرا هر دو گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED یا یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر خواهند بود.

ردمی نوت 13

همچنین نوت ۱۳ پرو پلاس دارای پنل پشتی چرمی با حلقه‌های دوربین برآمده است، اما نوت ۱۳ پرو از یک پنل پشتی شیشه‌ای با سیستم دوربین برجسته بهره می‌برد. هر دو مدل مجهز به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی خواهند بود و ظاهرا فقط مدل پرو پلاس دارای قابلیت لرزشگیر اپتیکال خواهد بود.

ردمی تائید کرده که نوت ۱۳ پرو پلاس مجهز به تراشه دایمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا خواهد بود. این گوشی همچنین از یک باتری ۵۱۲۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات بهره خواهد برد.

طبق شایعات، نوت ۱۳ پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ وات خواهد بود. ردمی در کنار این مدل‌ها گوشی نوت ۱۳ ۵G را نیز معرفی خواهد کرد، اما هنوز اطلاعاتی از آن در دسترس نیست.

منبع: gizmochina

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.