تاریخ انتشار : جمعه 13 اکتبر 2023 - 10:05
کد خبر : 333

متا یک توسعه دهنده اپلیکیشن تناسب اندام را در لیست سیاه خود قرار داد

متا یک توسعه دهنده اپلیکیشن تناسب اندام را در لیست سیاه خود قرار داد

متا یک توسعه دهنده اپلیکیشن تناسب اندام را در لیست سیاه خود قرار داد توسعه‌دهنده یک اپلیکیشن واقعیت مجازی یوگا به‌تازگی شکایتی علیه متا ثبت کرده و این شرکت را متهم به انتقام‌گیری از او پس از آنکه فهمیده او در حال مذاکره با اپل برای ارائه این اپلیکیشن خود به ویژن پرو است. بلومبرگ

متا یک توسعه دهنده اپلیکیشن تناسب اندام را در لیست سیاه خود قرار داد

توسعه‌دهنده یک اپلیکیشن واقعیت مجازی یوگا به‌تازگی شکایتی علیه متا ثبت کرده و این شرکت را متهم به انتقام‌گیری از او پس از آنکه فهمیده او در حال مذاکره با اپل برای ارائه این اپلیکیشن خود به ویژن پرو است.

بلومبرگ گزارش داده است که یک توسعه دهنده اپلیکیشن به نام Andre Elijah قصد داشته اپلیکبشن تناسب اندام AEI Fitness خود را برای پلتفرم‌های واقعیت مجازی متا کوئست ارائه کند و حتی او قرار بود در رویداد Meta Connect که ماه گذشته برگزار شد سخنرانی کند.

اما در حالیکه او خودش را برای سخنرانی آماده می‌کرد، متا به او گفته است که همکاری او با این شرکت متوقف شده است. در واقع متا Elijah را از شرکت در Meta Connect منع کرده و نام او را در لیست سیاه توسعه‌دهندگانی که تجارت با آنها ممنوع است قرار داده است.

Elijah در شکایت خود متا را متهم به فسخ قرارداد پس از آنکه فهمیده او با اپل نیز برای ارائه AEI Fitness در ویژن پرو و همچنین با ByteDance برای پلتفرم Pico مذاکراتی داشته، کرده است.

ظاهرا تنها چند روز پس از معرفی اپلیکیشن AEI، متا متوجه شده که این اپلیکیشن قرار است در هدست‌های اپل و پیکو نیز استفاده شود. بلومبرگ در گزارش خود گفته است که متا قبلا ۱.۵ میلیون دلار به Elijah پرداخت کرده است، اما این توسعه دهنده در شکایت خود، به دنبال ۳.۲ میلیون دلار دیگر در کوتاه مدت و صدها میلیون دلار پول به خاطر خسارت وارده است که در مجموع چیزی حدود ۳۵۳ میلیون دلار می‌شود.

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.